قیمت ایزوگام بدون نصب


  قیمت ایزوگام بدون نصب در مقایسه با قیمت گذاری همین کالا با نصب تفاوت چشمگیری دارد . به دلیل اینکه هزینه ایزوگام با نصب با ذو صورت پرداختی اعمال می شود . یک پرداخت بابت خرید محصول ( ایزوگام ) و یک پرداخت هزینه بابت نصب به شرکت نصب کننده ایزوگام صورت می پذیرد . به همین دلیل در قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب ، تفاوت محسوسی وجود دارد .

  البته بایستی به این نکته نیز اشاره نماییم که خرید ایزوگام بدون نیاز و الزام به نصب بیشتر از سمت شرکت هایی صورت می پذیرد که خود قابل به تولید در زمینه ی ایزوگام نمی باشند و ترجیحا از شرکت های بزرگ تر که خط تولید این عایق را دارند خرید خود را انجام داده و با قیمتی مشخص به همراه حق الزحمه کار در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .

  بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان ایزوگام نیز بدون توجه به شرکت تولیدکننده ، عایق بندی منازل خود را از طریق شرکت هایی به انجام می رسانند که در زمینه ی فروش و همچنین خدمات پس از فروش که شامل نصب و نگهداری ایزوگام می باشد ، صورت دهند . زیرا نصب ایزوگام یک کار تخصصی می باشد که با کارشناسان با تجربه و کاردان در این فن امکان پذیر می باشد .

قیمت ایزوگام بدون نصب

تولید کنندگان ایزوگام


  این عایق رطوبتی در موارد متعدد و فراوانی کارایی دارد . ایزوگام از دو لایه پلی استر و الیاف شیشه تشکیل شده است که توسط قیر تقویت و با پلیمرها پوشش دهی شده است . ایزوگام به منظورعایق بندی ساختمان در کف پشت بام و دیوارها جهت جلوگیری از رطوبت کارایی داشته و به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد .

  شکل قدیمی تر این فرایند قیرگونی و آسفالت بوده که امروزه بیشتر برای خیابان ها و کوچه ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای منازل در پشت بام و دیواره ها ایزوگام عایقی بهتر و ایمن تر می باشد .

  ایزوگام تشکیل شده از قیر به همراه الیاف مصنوعی با حرارت و گرما به دیواره یا پشت بام منازل و ساختمان ها چسبانده شده تا از ورود رطوبت و نم جلوگیری نماید . همچنین عمر این عایق رطوبتی حدود 10 سال می باشد که بسته به مکان ایزوگام و نوع آب و هوا کاهش یا افزایش می یابد .

  شما مشتریان عزیز برای برخورداری از یک محصول درجه یک و استفاده از خدمات پس از فروش بهتر است با شرکت تهران ایزوگام تماس حاصل نمایید . تا ضمن خرید ایزوگامی با کیفیت از خدمات نصب با نصاب های حرفه ای برخوردار شوید .

نرخ ایزوگام بی نصب


  تعیین قیمت ایزوگام بدون نصب تنها به نوع ایزوگام و برند آن بستگی دارد و قیمت را تعیین می نماید. کیفیت ایزوگام متناسب با نوع و برند آن متفاوت است و برای انواع کاربری و سطوح مختلف انتخاب نوع درست ایزوگام شرط است.

  در کل خرید ایزوگام از جمله کارهای مهمی است که مشتریان باید توجه کافی به محصول و کیفیت آن داشته باشند تا انتخاب درستی داشته باشند. شناخت نیاز مشتری برای امر ایزوگام از جمله موضوعاتی است که در بحث خرید و تهیه ایزوگام باید به آن دقت نمود.

  در نتیجه انتخاب مجموعه ای که بتواند با توجه به نیاز شما بهترین و با کیفیت ترین محصول را در کنار قیمت مناسب پیشنهاد دهد تا مشتری با آرامش خاطر ایزوگام را تهیه نماید مهم است.