قیمت ایزوگام با نصب


  قیمت ایزوگام با نصب تفاوت محسوس و واضحی با همین فرایند بدون هزینه نصب دارد . در واقع ایزوگام سازی منازل و یا قیرگونی از جمله فعالیت های خدماتی و فروش می باشد . این دسته از مشاغل هم محصولی جهت فروش دارند و هم خدماتی پس از فروش ارائه می دهند که بسته به نوع فروش هزینه ی کار یا به صورت جداگانه و یا به صورت یکجا محاسبه می شود .

  ایزوگام در شکل قدیمی تر به صورت قیرگونی رواج داشت که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد . زیرا همچنان کوچه ها و خیابان ها نیاز به قیرگونی و آسفالت دارند . اما همین روند برای عایق سازی منازل شکل تازه ای به خود گرفته است .

  بر این اساس عایق منازل با طرح ایزوگام که خود از جنس الیاف شیشه و پلی استر می باشد ، ظاهری جدید و نویین یافته است . ایزوگام بیشتر برای پشت بام و دیوار ها جهت جلوگیری از نفوذ آب و نم ترتیب بندی و استفاده می شود .

  قیمت گذاری نصب ایزوگام به دلیل با توجه به شرایط مختلف از ارقام گوناگونی برخوردار می باشد ، زیرا هر مکانی از سختی مشخصی جهت نصب برخوردار می باشد که همین مسئله دلیل بر تفاوت قیمت در نصب ایزوگام در شرایط گوناگون دارد .

قیمت ایزوگام با نصب

ایزوگام سازی منازل


  ایزوگام نمودن منازل امری همه گیر و واجب جهت امنیت و آرامش خانه می باشد و در واقع با یک هزینه ی اندک عایق منازل بسته و سبب جلوگیری از هزینه های گزاف می شود . خرید ایزوگام ملزم به نصب همین عایق به شکل صحیح دارد که در واقع نیاز به نصابی حرفه ای برای این امر دارد .

  نصاب ایزوگام بایستی عایق بندی را به شکلی انجام دهد که ایزوگام با عمر مفید و حداکثری نیاز خانه را برطرف سازد . پس حتما باید از شرکتی ایزوگام خود را تهیه کنید که هم محصولی با کیفیت به شما ارائه دهد و هم اینکه خدمات پس از فروش را با نصاب های حرفه ای برای شما انجام دهد .

  البته شرکت هایی هم وجود دارند که ایزوگام را بیشتر به صورت عمده در اختیار شرکت های کوچکتر جهت انجام خدمات و نصب قرار می دهند و خود فقط جنبه ی تولیدکننده ی این کالا را بر عهده دارند . شرکت تهران ایزوگام با برخورداری از متخصصان و کارشناسان زبده در فروش و نصب ایزوگام و قیرگونی آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد . جهت اطلاع از قیمت ایزوگام به همراه نصب با ما تماس حاصل نمایید .

هزینه ایزوگام به همراه نصب


 برای سنجیدن قیمت ایزوگام با نصب باید تحقیقات لازم در زمینه شناخت انواع ایزوگام و مجموعه ای ارائه دهنده خدمات ایزوگام صورت بگیرد. نصب ایزوگام از مراحل حساس و حائذ اهمیت است که تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی کار و طول عمر عایق ضد نم دارد.

  زیرا ایزوگام ها علاوه بر انجام کار عایق سازی و ایزولاسیون محافظت از سطوح را نیز انجام می دهند و از و آسیب ها جلوگیری می نمایند. در جهت انجام نصب این محصول حضور افراد حرفه ای و با تجربه در این امر بسیار مهم است و حتما باید توسط افراد خبره انجام شود. در غیر این صورت احتمال خرابی ها و انجام نشدن درست عملیات ایزوگام و ایزوله سازی اشتباه امکان پذیر می باشد.