قیر مناسب قیرگونی


  قیر مناسب قیرگونی : قیرگونی فرآیند قیراندود کردن گونی و استفاده از آن جهت ایجاد یک لایه محافظ و عایق می باشد که اکثرا در سقف پشت بام ها ، سرویس بهداشتی و حمام و… مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان قیر مناسب قیرگونی و قیمت آن بسیار مهم و قابل توجه می باشد ، در میان انواع مختلفی از قیر مانند قیر شل ، قیر مخلوط و… انتخاب قیر مناسب برای قیرگونی می تواند چالش برانگیز باشد.

  قیر شل به دلیل چسبندگی زیاد و قیمت مناسب می تواند انتخاب مناسبی باشد ، این قیر به حرارت زیادی نیاز ندارد و از آن برای تولید آسفالت و ایزوگام استفاده می شود. از قیر مخلوط اکثرا در صنعت ساختمان برای عایق کاری استفاده می شود نسبت به قیر شل به دمای بالاتری نیاز دارد و همچنین قیمت بیشتری دارد. 

  قیر امولسیون به صورت مایع بوده و به حرارت نیاز ندارد این قیر در مجاورت با هوا به تدریج سفت شده و لایه پایداری را تشکیل می دهد.

قیر مناسب قیرگونی

فروشگاه تهران ایزوگام


  فروشگاه تهران ایزوگام با تکیه بر دانش و مهارت در کار ایزوگام ، قیرگونی و سایر خدمات میتواند بهترین انتخاب برای مشتریان عزیز باشد. همچنین تیم کارشناسی تهران ایزوگام با علم و تجربه در زمینه ی انواع خدمات عایق سازی ساختمان ، منازل ، پشت بام ، دیوارها ، سرویس بهداشتی و حمام ، قیرگونی و آسفالت حیات و خیابان و سایر خدمات در خدمت شما عزیزان می باشد .

  این فروشگاه در امر قیرگونی علاوه بر انتخاب قیر مناسب قیرگونی و قیمت مناسب با انجام خدمات حرفه ای و تجربه کافی در این امور و همچنین انجام تعمیرات به بهترین روش در کوتاه ترین زمان ممکن سبب شده تا مشتریان با خیالی آسوده و با اطمینان از هدر نرفتن سرمایه و زمان خود کار قیرگونی ، ایزوگام ، آسفالت و… خود را به فروشگاه تهران ایزوگام بسپارند . جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب انواع خدمات قیرگونی ، آسفالت و ایزوگام و اطلاع از قیمت هر متر ایزوگام و سایر موارد با ما تماس بگیرید .