قیمت هر متر ایزوگام


  قیمت هر متر ایزوگام با توجه به شرایط مختلف نسبت به جنس ایزوگام و محل نصب عایق رطوبتی محاسبه می گردد . البته دلایل بیشتری نیز جهت تعیین قیمت ایزوگام به نسبت متراژ وجود دارد که بیشتر راجب به آن ها صحبت خواهیم نمود . در پاسخ به پرسش قیمت ایزوگام و نحوه محاسبه قیمت بایستی اینگونه به موضوع بپردازیم که خریدار ایزوگام به نسبت عایق مدنظر خود را با چه کیفیتی و از چه برندی می خواهد .

در واقع قیمت نصب ایزوگام به مواردی مانند مساحت و متراژ کار، مدل مصالح مورد استفاده، حمل و نقل و همینطور ایاب و ذهاب و همچنین از بابت لزوم به زیرسازی و آماده سازی و .. بستگی دارد .

  هر کدام از انواع گوناگون از ایزوگام به مانند یک لایه و دو لایه شامل تیشو و پلی استر و یا عایق رطوبتی با روکش آلومینیوم از نظر نرخ خرید با یکدیگر متفاوت می باشند ، ولی در این میان اجرت نصب شان شکل متفاوتی در مقایسه با یکدیگر ندارد. در ادامه مطلب توضیح کوتاهی از عوامل متعدد و تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام با نصب ساختمان را با هم بررسی می نماییم . با مطالعه این مطلب ممکن است بتوانید به‌ شکل تقریبی هزینه عایق بندی پشت بام و سایر بخش های خانه را برآورد نمایید .

قیمت هر متر ایزوگام

نحوه محاسبه قیمت ایزوگام


  ایزوگام در واقع نام تجاری عایق رطوبتی می باشد که در بیشتر ساختمان ها و مکان های گونگون و متفاوت در آن ، از جمله سرویس بهداشتی ، استخر، حمام ، دیوارها و پشت بام ها منازل نصب می‌ گردد . ایزوگام شکل جدید قیرگونی می باشد که به نسبت از کیفیت و ماندگاری بیشتری برخوردار می باشد .

  ایزوگام با معیارهای مختلفی قیمت گذاری می شود که عبارتند از : هزینه ایزوگام بر اساس ابعاد ، در این حالت کارشناسان این فن قیمت گذاری را به شکل متراژی انجام می دهند. متراژ فضا میزان پوشش عایق مورد نیاز را نمایش می ‌دهد و از این بابت بر روی هزینه اولیه خرید تاثیرگذار می باشد . و این نکته که هر چه مساحت کار نصب ایزوگام بیشتر باشد ، قیمت نصب ایزوگام به همان نسبت کمتر می‌ شود .

  موارد دیگری نیز وجود دارد که هرکدام تاثیر در تفاوت قیمت ایزوگام دارد که شامل هزینه حمل و نقل ایزوگام ، هزینه زیرسازی و شیب‌بندی ایزوگام ، نقشه پشت بام ، قیمت برند ایزوگام ، جایگزین ایزوگام و .. می باشد که در ادامه مطلب راجب هر کدام توضیحات مفصلی ارائه خواهیم داد . جهت اطلاع دقیق از آخرین قیمت ار هر متر ایزوگام با متخصصین تهران ایزوگام تماس حاصل نمایید .

قیمت ایزوگام متری


  با داشتن اطلاع از قیمت هر متر ایزوگام در انواع برند و مدل می توانیم با انتخاب بهترین نوع عایق برای انجام امور خرید کنیم. در این صورت با در نظر گرفتن مقدار ایزوگام مورد نیاز برای انجام ایزولاسیون می توانیم در هزینه های کار صرفه جویی نماییم.

  همچنین قیمت اینواع ایزوگام و شیوه انجام آنمتناسب با آب و هوا و سطوح مورد نظر برای انجام کار متفاوت است. انجام امر ایزولاسیون با کمک ایزوگام و قیرگونی بهترین راه برای داشتن یک عایق ضد نم مستحکم با کمترین صرفه وقت و هزینه است.

  همچنین ایزوگام ها با داشتن انواع مدل متناسب با نیاز مشتری باعث می شوند تا بتوانیم در همه نوع محیط از آن ها استفاده نماییم. در کل انجام امور ایزولاسیون بهتر است توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را داشته باشیم. وجود فروشگاهی معتبر که با بهترین قیمت بی نقص ترین خدمات را ارائه دهد بسیار حائذ اهمیت است.