قیرگونی کف ساختمان


  قیرگونی کف ساختمان : در برخی سطوح مانند پشت بام خانه ها ، کف استخر ها ، کف ساختمان ، حمام و توالت و حتی پی ساختمان و… برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت و همچنین ایجاد یک لایه عایق محافظتی سطح ایزوله سازی می شود. یکی از روش های ایزوله سازی کف ساختمان ها عایق کاری کف ساختمان می باشد.

  قیرگونی همان عملیات قیر اندود کردن گونی می باشد که جهت این کار اکثرا از گونی های کنفی و چتایی استفاده می شود ، که گونی پس از آغشته شدن به قیر و خشک شدن یک لایه محافظتی نه چندان ضخیم اما مستحکم و نفوذ ناپذیر ایجاد می کنند.

  برای عایق بندی کف و سقف ساختمان و ایجاد لایه محافظتی ضد آب شما باید از متخصصین با تجربه در این حوزه کمک بگیرید تا کار قیرگونی کف ساختمان شما را انجام دهند و بهترین نتیجه را برای شما حاصل کنند. به سبب در دسترس بودن مواد اولیه کار قیرگونی استفاده زیادی از این عایق محافظتی می گردد و از این نوع عایق بیشتر برای فضاهای کوچک تر استفاده می شود مانند قیرگونی کف ساختمان یا حمام و توالت و…

قیرگونی کف ساختمان

انجام کار قیرگونی


  برای انجام کار قیرگونی و انتخاب فروشگاه معتبر که بتواند نیاز شما را برطرف کند باید حساسیت زیادی به خرج داد و انتخاب فروشگاه ها و متخصصین حرفه ای در این زمینه همواره از چالش های مشتریان عزیز بوده.

  فروشگاه تهران ایزوگام با داشتن تجربه بالا در امر قیرگونیو خدمات بی نقص و متخصصین حرفه ای در این زمینه علاوه بر ارائه خدمات عالی و کیفیت بالای کار با داشتن قیمت مناسب باعث اطمینان خاطر مشتریان شده و همواره جلب رضایت مشتریان از بزرگ ترین اهداف این فروشگاه بوده.

  همچنین شما برای امر قیرگونی کف ساختمان خود و سایر سطوح می توانید با داشتن اطمینان خاطر کار خود را به فروشگاه تهران ایزوگام بسپارید و از کیفیت بالا ، خدمات حرفه ای و  قیمت نصب ایزوگام مناسب این فروشگاه بهره مند شوید.