قیمت نصب ایزوگام


  قیمت نصب ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از این عوامل می تواند در قیمت گذاری ایزوگام موثر باشد . در واقع عوامل موثر در قیمت ایزوگام به عوامل متعددی در قیمت این عایق رطوبتی مربوط می شود . یکی از مهمترین موارد در قیمت یک ایزوگام برند شرکت معتبر می باشد . به مانند سایر محصولات بعضی از برندهای موجود در بازار از نرخ بیشتری نسبت به سایر مارک ها برخوردار می باشند . علت این قیمت بیشتر نسبت به سایر رقبا می توان به معروف بودن برند تجاری و نیز کیفیت مطلوب تر محصول مورد نظر اشاره نمود . 

  در بعضی اوقات هم این تفاوت قیمت به خاطر انجام خدمات برتر نصب و یا خدمات پس از فروش ویژه می باشد . و نکته ی قابل اشاره به این موضوع به هیچ عنوان به معنی نامناسب بودن دیگر برندها و نامهای تجاری ارزان تر نمی باشد . از جمله عوامل دخیل دیگر در قیمت گذاری یک ایزوگام تعداد لایه های آن می باشد . در واقه در ایزوگام های دو لایه یه علت استفتده از مواد اولیه بهتر نسبت به ایزوگام تک لایه قیمت بیشتری دارد . در ادامه مطلب به موارد بیشتری که نقش تعیین کننده در قیمت ایزوگام دارند اشاره خواهیم نمود .

قیمت نصب ایزوگام

عوامل قیمت گذاری ایزوگام


  یک عامل مهم در قیمت ایزوگام پوشش خارجی این محصول می باشد . قیمت در ایزوگام های با پوشش آلومینیومی بالاتر از ایزوگام های معمولی می باشد . و اینکه ایزوگام های بدون روکش زرورقی به ندرت در پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرد و عموما برای قسمت هایی از جمله کف سرویس های بهداشتی و کف آشپرخانه و موارد مشابه مورد استفاده واقع می شود . در ادامه طرح پوششی در قیمت تعیین کننده می باشد .

  با پیشرفت هر چه بیشتر در صنعت فوق ، ایزوگام ها با شکل های متفاوت وارد بازار شده اند. طرح هایی که حتی امکان دارد در شرایطی منحصر به فرد به عنوان نمای ساختمان هم مورد بهره قرار گیرند. طرح های آجری، چمنی، کاشیکاری وسایر از این موارد می باشند. به طور عادی این دسته طرح های خاص قیمت متفاوتی نسبت به محصولات با روکش آلومینیوم دارند .  و در آخر قیمت ایزوگام با نصب یا بدون در نظر گرفتن نصب آن قیمت متفاوتی دارد . در واقع هزینه نصب موجب تفاوت قیمت می شود .

قیمت قیرگونی یا ایزوگام


  همانگونه که پیش تر اشاره نمودیم در قیمت گذاری عایق رطوبتی عوامل و موارد متعددی تاثیرگذار می باشد که یکی از این موارد خرید و فروش ایزوگام با نصب یا بدون نصب می باشد .

   در صورتی که ایزوگام با نصب مورد ارزیابی قرار گیرد ، علاوه بر قیمت خود ایزوگام هزینه ی نصب برای نصاب شرکت فروشنده در نظر گرفته می شود . زیرا هم کالا یا محصول به فروش رفته و هم خدماتی در خصوص اجرا و نصب همان کالا به صورت مازاد اضافه شده است .

  در نتیجه قیمت عایق بندی با ایزوگام و خدمات نصب بیشتر از ایزوگام بدون نصب می باشد . البته بایستی توجه داشته باشید که خدمات نصب به شکل درستی انجام شود ، زیرا عایق بندی صحیح در بیشتر شدن عمر ایزوگام تاثیرگذار می باشد .

  شرکت تهران ایزوگام در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد .