قیرگونی در مازندران


  در استان مازندران به دلیل بارش  های پیاپی و رطوبت بالا بهتر است برای سطوح مختلف مانند پشت بام از قیرگونی در مازندران استفاده شود. قیرگونی عملیات قیر اندود کردن گونی های چتایی یا کنفی و در نهایت ایجاد یک لایه عایق ضد آب مقاوم بر روی سطوح می باشد.

  انجام امر قیرگونی اگر توسط افراد با تجربه و حرفه ای انجام نشود امکان بروز آسیب دیدگی و خرابی ها به وضوح فراهم می شود. همچنین انتخاب قیر مناسب برای این کار و انجام درست آن متناسب با سطحی که قیرگونی بر روی آن صورت می گیرد بسیار مهم است.

  قیرگونی تنها برای پشت بام ها کاربرد نداشته و برای سطوح مختلف مانند سرویس بهداشتی ها ، داخل برخی وسایل وکارهای ساختمانی استفاده می گردد. در هر حال انجام این عملیات در محل های بخصوص باعث فزایش طول عمر سطوح در مکان های مرطوب مانند قیرگونی در مازندران می شود.

قیرگونی در مازندران

عملیات قیرگونی


  در بحث قیرگونی علاوه بر انتخاب درست نوع قیر و گونی انتخاب مجموعه ای که این عملیات را به بهترین نحو ممکن انجام دهد مهم است. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای محصول و خدمات نصب و حتی خدمات بی نقص برای تعمیرات و ترمیم قیرگونی آسیب دیده حائذ اهمیت است.

  بنابراین انتخاب فروشگاه و مجموعه مناسب در این حوزه از جمله چالش های بزرگ مشتریان می باشد که جهت انتخاب درست تحقیق لازم می باشد. فروشگاه تهران ایزوگام با سابقه طولانی در این امر و قیرگونی در مازندران و سایر نقاط مرطوب از جمله مجموعه های قدرتمند این حوزه است.

  این مجموعه علاوه بر ارائه بهترین و بی نقص ترین خدمات در امر قیرگونی بهترین کیفیت و قیمت محصول را برای شما انتخاب می کند. مهم ترین هدف این فروشگاه همواره جلب اعتماد و رضایت مشتریان بوده و توانسته با نشان دادن بالاترین سطح کیفیت فعالیت خود را بسیار گسترش دهد. جهت اطلاع از قیمت نصب ایزوگام با ما تماس بگیرید .