نمایندگی ایزوگام دلیجان


  نمایندگی ایزوگام دلیجان در ایران  به نسبت منطقه جغرافیایی تقسیم شده است . بدین منظور شرکت ایزوگام دلیجان برای رونق بیشتر کسب و کار ، افزایش شناخت در بین عموم مردم ، تثبیت و افزایش مشتریان و در نتیجه سود بالاتر در اکثر شهرهای ایران نمایندگانی جهت فروش و خدمات پس از فروش انتخاب و مراکز نمایندگی دلیجان را احداث نموده است تا بتواند اهداف متخب خود را محقق سازد .

  در این میان بهبود کیفیت در نوع ایزوگام دلیجان درجه یک و ایزوگام های معمولی تر به رونق بیشتر شرکت ایزوگام منجرب شده است . شرکت ایزوگام با استفاده از بهترین عایق کاران اقدام به فروش و نصب ایزوگام و عایق رطوبتی در تمامی نقاط ایران نموده است . شرکت ایزوگام دلیجان خدمات متنوعی دارد که این خدمات متنوع و متفاوت موجب رضایت خریداران می گردد .

  همچنین کمپانی ایزوگام دلیجان با بهره گیری از نیروهای کاردان و متخصص بهترین خدمات، تولید و نصب ایزوگام و عایق های رطوبتی را ارائه می دهد. کارشناسان ایزوگام دلیجان آماده  برای فروش و نصب هرکونه عایق رطوبتی و ایزوگام می باشند و قبل از فروش ایزوگام به مشتریان عزیز مشاوره خرید و نصب صحیح را ارائه می دهند .

نمایندگی ایزوگام دلیجان

مزایای ایزوگام دلیجان


  ایزوگام درجه یک مزایای مطلوبی به نسبت عایق های معمولی تر دارد . در همین راستا ایزوگام دلیجان با محصولات با کیفیت خود زمینه ساز موارد مطلوب و مفیدی شده است که به اختصار به آن ها اشاره خواهیم نمود . نخستین مزیت ایزوگام دلیجان این می باشد که نصب آن به محیط زیست آسیب وارد نمی کند . دومین مسئله این است که در فصول سرد و پر بارش نیاز به برف روبی پشت بام نمی باشد . زیرا ایزوگام دلیجان به برف نمی چسبد و از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند .

  نکته ی دیگر این می باشد که ایزوگام دلیجان بسار سبک بوده و به دلیل مقاومت کششی و حرارتی در تمامی فصول یک عایق مطمئن جهت ایزولاسیون نقاط مختلف ساختمان می باشد . در تولید ایزوگام دلیجان به همراه قیر که به واسطه ی مواد پلیمری اصلاح شده از هفت ماده شیمیایی از جمله الیاف پلی استر ، الیاف شیشه نخ دار و .. استفاده شده است .

  همچنین ایزوگام تولید شده توسط شرکت بزرگ دلیجان به دلیل ساخت استاندارد و اجناس درجه یک به کار رفته در ایزوگام شامل ده سال گارانتی پس از فروش می باشد . جهت کسب اطلاعات راجب خرید و نصب ایزوگام و خدمات پس از فروش ایزوگام با کارشناسان ما تماس بگیرید . 

شرکت دلیجان


  انتخاب بهترین نمایندگی دلیجان از این جهت بسیار حائذ اهمیت است که این مجموعه خدمات نصب و تعمیرات ایزوگام را به بهترین نحو انجام دهد. ایزوگام ها بر اثر عوامل طبیعی زیادی از جمله برف و باران و تگرگ ، گرمای زیاد و نور خورشید دچار آسیب هایی می شوند.

  این آسیب ها و خرابی ها باعث کاهش کاربری ایزوگام ها و در نتیجه بروز مشکلات زیادی برای مصرف کنندکان و مشتریان گرامی می شوند. اما ترمیم این نوع خرابی ها توسط یک مجموعه و نمایندگی مناسب کمک به صرفه جویی در هزینه و زمان برای مصرف کنندگان می شود. با انجام این عملیات ترمیم و تعمیرات با صرف هزینه کم و همچنین زمان کمتر کارایی ایزوگام آسیب دیده مثل اول خواهد شد.