نصب ایزوگام در تهران


  نصب ایزوگام در تهران و سایر شهرستان دلیل بر ایجاد امنیت و آسایش منازل می گردد . همانگونه که پیش تر تعریف نموده ایم ، ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی از پیش ساخته شده است که از دو لایه ی الیاف شیشه و پلی استر تشکیل شده است . دیگر قسمت های تشکیل دهنده ی ایزوگام قیر و پلیمرها جهت پوشش دهی ایزوگام می باشند . طول عمر ایزوگام حدود 10 سال می باشد که بنا بر کیفیت کالا و همینطور مکان مصرف ایزوگام ، مدت زمان بهره بری از آن افزایش و یا کاهش می یابد . زیرا عواملی مختلفی از جمله باران و برف و تابش مستقیم نور خورشید به عمر مصرف ایزوگام تاثیر می گذارند . 

  مردم در گذشته برای پوشاندن سطوح از قیر گونی استفاده می کردند . اما امروزه ایزوگام یک جایگزین مناسب برای شکل سنتی عایق بندی منازل ، دیوار ، سقف ها و .. می باشد که در تهران و اغلب شهرستان ها مورد استفاده عموم جامعه قرار می گیرد . در ادامه مطلب بیشتر راجب به ایزوگام و موارد مصرف آن در انواع شهرهای ایران صحبت خواهیم نمود .

نصب ایزوگام در تهران

ایزوگام در تهران


  ایزوگام در هر شهرستان با توجه به آب و هوای آن شهر محدوده مصرفی مشخص دارد . مثلا در برخی از شهر ها با توجه به آب و هوای آن منطقه که در فصل زمستان چه مقدار بارش برف و باران دارد و در فصل تابستان چقدر گرما و تابش خورشید بر ایزوگام تاثیرگذار می بشد ، عمر مفید ایزوگام در آن شهر مورد ارزیابی قرار می گیرد . همچنین نصب ایزوگام در هر مکان ، با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع ایزوگام به کار رفته محاسبه می گردد .

  در تهران و با توجه به آب و هوای منطقه و همچنین شرایط فروش بیشتر ایزوگام ، به نسبت از ایزوگام های دو لایه و با کیفیت استفاده می شود . زیرا بارش برف و باران به نسبت بسیاری از شهرستان های کشور کمتر و فروش نمایندگی ها بیشتر از دیگر نقاط ایران می باشد . به همین علت ایزوگام با شکلی مشخص و کیفیتی مطلوب نزد مشتریان عزیز قرار می گیرد . شرکت تهران ایزوگام با سابقه ی طولانی در زمینه ی انواع ایزوگام و قیرگونی منازل و پشت بام و خیابان ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

خدمات ایزوگام 


  جهت انجام خدمات ایزوگام در تهران انتخاب مجموعه ای که بتواند بهترین نوع ایزوگام را متناسب با شرایط منطقه شما پیشنهاد دهد حائذ اهمیت است. وجود خدمات نصب و انجام امور ایزوگام حرفه ای توسط فروشگاه از مهم ترین موضوعات برای مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. همچنین ایزوگام با کیفیت و با دوام که علاوه بر عمر طولانی و انجام ایزولاسیون به بهترین نحو از سطوح محافظت کند بسیار مهم می باشد. 

  برای انجام این امر در تهران و سایر مناطق تحقیق درباره انواع ایزوگام ها و شناخت انواع آن در جهت انتخاب بهترین نوع باید انجام گردد. همچنین انجام امور ترمیم و تعمیر ایزوگام آسیب دیده نیز از جمله موضوعات قابل تامل برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد.