قیمت قیرگونی با مصالح


   قیمت قیرگونی با مصالح : به قیراندود کردن گونی جهت ایجاد یک لایه عایق ضد آب قیرگونی گفته می شود. قیرگونی در انواع مختلف یک لایه و دولایه متناسب با نیاز و خواست مشتری صورت می گیرد ، قیمت قیرگونی با مصالح و ارائه خدمات انجام آن متفاوت می باشد ، آنچه در اینمیان اهمیت بسزایی دارد .

   انجام کار قیرگونی به صورت حرفه در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو می باشد در کنار آن قیمت قیرگونی با مصالح و کیفیت بالای محصولات استفاده شده نیز بسیار قابل توجه است.

   در این میان برای انجام کار قیرگونی به گونی های کنفی یا چتایی و قیر مخلوط یا شل که با دمای بسیار بالا به حالت مایع درآمده و سطح گونی را در بر گیرد نیاز داریم ، گونی های قیر اندود شده پس از سرد شدن در سطح استفاده شده یک لایه عایق ضد نم را تشکیل می دهند که از نفوذ آب ، رطوبت و… جلوگیری می کند.

قیمت قیرگونی با مصالح

انجام فعالیت قیرگونی


   نرخ قیرگونی با مصالح متناسب با سطح کار و نوع کاربری و همچنین نوع انجام قیرگونی می تواند متفاوت باشد از این جهت انتخاب فروشگاهی که علاوه بر بهترین کیفیت و بهترین خدمات قیمت قیرگونی با مصالح مناسبی داشته باشد و کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهد تا در وقت و هزینه مشتری صرفه جویی شود اهمیت بسزایی دارد.

   فروشگاه تهران ایزوگام با در نظر گرفتن تمامی این موارد و همچنین اهمیت دادن به کسب رضایت مشتریان باعث شده تا این فروشگاه بهترین انتخاب برای مشتریان عزیز باشد و بتواند با ارائه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت محصولات خیال مشتریان عزیز را از انجام درست و بی نقص کار خود آسوده کند. تهران ایزوگام در زمینه ی نصب ایزوگام و همچنین خدمات و تعمیرات قیرگونی ، آسفالت  و ایزوگام و سایر موارد در خدمت مشتریان عزیز می باشد .