قیمت ایزوگام در تهران


  قیمت ایزوگام در تهران با توجه به هر منطقه یا هر مکان بدون تفاوت قیمت می باشد . بدین منظور اینکه ایزوگام در تهران به فروش برسد یا شهرستان ها تفاوتی از نظر قیمت حاصل نمی شود . حتی اینکه کدام منطقه از تهران ( مناطق بالای شهر و یا پایین شهر ) باشد ، باز هم هیچ تفاوت قیمتی وجود ندارد . بدین ترتیب فقط تفاوت قیمت در ایزوگام مربوط به کیفیت عایق انتخاب شده و طول عمر ایزوگام می باشد . و شهر مورد سفارش و همچنین منطقه مورد پذیرش شامل تفاوت قیمت نمی شود .

  از دیگر مواردی که قیمت ایزوگام در تهران را مشخص می نمایید میزان متراژ عیق کاری می باشد . زیرا در تفاوت حاصله میان ابعاد ایزوگام قیمت هم محصول افزایش پیدا می کند ( به دلیل مصرف ایزوگام بیشتر ) و هم قیمت خدمات پس از فروش ایزوگام به سبب افزایش کار بیشتر افزایش پیدا می کند . همینطور برخی از نقاط مانند دیواره ها به نسبت کف پشت بام و سایر نقاط دارای اختلاف قیمت ناچیزی می باشد . برای اطلاعات دقیق از قیمت عایق بندی منازل و سایر نقاط محل ایزوگام با کارشناسان تهران ایزوگام تماس حاصل نمایید تا از قیمت دقیق مطلع شوید .

قیمت ایزوگام در تهران

مواد ساخت ایزوگام


  ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی از مواد مختلفی ساخته شده است . ترکیب این مواد سبب استحکام عایق شده و از نفوذ نم و رطوبت وارده از برف و باران جلوگیری می کند . ایزگام در اصل از دو ماده اصلی به نام پلی استر و همچنین الیاف شیشه ساخته شده است . همچنین این عیق سبب استحکام بیشتر با قیر تقویت شده است و با مواد پلیمری پوشش دهی ایزوگام شکل گرفته است .

  این عایق مستحکم برای اولین بار در کشور ایتالیا مورد پژوهش قرار گرفت و بعد از تجربه موفق به سایر نقاط جهان صادر شد . در واقع این طرح ساخته شده برای عایق کاری منازل و ساختمان ها ، شکل نوین شده ی قیر و گونی می باشد که در گذشته در موارد این چنینی مورد استفاده قرار می گرفت . ایزوگام موارد مصرف مشخصی دارد و به منظور عایق کاری پشت بام و دیواره ها در ساختمان سازی و منازل کاربردی تر می باشد . هر چه جنس این عایق بهتر باشد طول عمر ایزوگام نیز افزایش می یابد . برای خرید ایزوگام و خدمات پس از فروش ایزوگام با کارشناسان تهران ایزوگام تماس حاصل فرمایید .

  قیمت ایزوگام  متناسب با آب و هوای منطقه و سطح مورد نظر همواره متغیر و متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد . همچنین انجام ایزوگام توسط افراد متخصص از افزایش احتمال بروز آسیب ها به محصول در زمان کم و در اثر حوادث ناگهانی جلوگیری می نماید.

  قیمت ایزوگام متناسب با نوع آن و همچنین طریقه انجام آن همواره در فصول مختلف و مکان های مختلف متفاوت و متغیر است. در نهایت تفاوت قیمت ایزوگام در شهر تهران و سایر استان ها به عوامل زیادی وابسته می باشد.

   برای کاهش هزینه های پس از انجام ایزوگام بهتر است از افراد متخصص و با تجربه در این حوزه فعالیت کمک بگیریم. تا در نهایت با صرف هزینه و وقت کمتر بهترین نتیجه را برای امر ایزوگام و ایزولاسیون سطح مود نظر خود کسب نمائید. همچنین از فواید انجام ایزوگام در کارهای ساختمانی به بهترین نحو ممکن برخوردار شوید.