قیمت ایزوگام درجه یک


  قیمت ایزوگام درجه یک به علت برخورداری از کیفیتی مطلوب و کارایی مشخص به نسبت ایزوگام های معمولی گران تر از نمونه های همین محصول ، ولی با کیفیت پایین تر می باشد . در عایق بندی هر چه مواد تشکیل دهنده ی ایزوگام بهتر باشند جنس ایزوگام نیز مرغوب تر و با کیفیت تر می شود و همین مسئله موجب ضخامت بیشتر و طول عمر بالاتر عایق های رطوبتی می گردد . در نتیجه ایزوگام با کیفیتی درجه 1 ، با قیمتی به نسبت بالاتر از ایزوگام معمولی در اختیار عموم قرار می گیرد .

  مواد تشکیل دهنده هر یک به سبب کارایی در کیفیت عایق بایستی خود از مرغوبیت کافی برخوردار باشند تا بتوان نمونه ای عالی از یک عایق ایزوگامی برجسته تولید نمود . الیاف شیشه با پلی استر که مواد اصلی ایزوگام هستند با قیر درجه یک تقویت شده و با بهترین نوع از پلیمر ها بایستی پوشش دهی شود تا یک ایزوگام مطلوب و با کیفیت تولید شود . همچنین برای بهتر نشان دادن یک ایزوگام درجه اول باید نصابی حرفه ای آن را به کف و یا دیواره بچسباند تا از همه ی پتانسیل های یک عایق برجسته استفاده ی بهینه شود .

قیمت ایزوگام درجه یک

شرایط استفاده از انواع ایزوگام


  اما سوالی که برای مخاطبین ایجاد می شود در خصوص این موضوع می باشد که آیا ارزش دارد ایزوگامی درجه یک را با قیمتی گران تر از یک عایق معمولی و ارزان تر تهیه نمود و استفاده کرد ؟ در پاسخ به این پرسش یک مسئله حائز اهمیت می باشد که قصد مخاطب از خرید ایزوگام برای چه نوعی از مصرف می باشد . زیرا گاهی یک ایزوگام در مکانی قرار دارد که به واسطه ی فرایندی مهم بایستی نهایت بهینه سازی صورت پذیرد که در این نوع از عایق کاری ایزوگام بهتر در اولویت می باشد و گاهی نیز ایزوگام در مقابل برف و باران و ایجاد نم قرار می گیرد که در این حالت نیز بهتر است از ایزوگام درجه اول استفاده شود . 

  اما بلعکس همین مورد نیز در خصوص ایزوگام های ارزان تر نیز وجود دارد . اینکه سقف یا دیواره ی مورد عایق بندی در شرایط برف و باران و مواردی که ایزوگام را مستهلک می کنند قرار نگیرد موجب می شود که برای خریداران یک ایزوگام معمولی با طول عمر کمتر و کیفیتی پایین تر کارساز باشد . در همین خصوص بهتر است قبل از عایق کاری منازل خود با متخصصین فن ایزوگام و قیرگونی ساختمان مشورت نموده و ایزوگام مناسب خود را خریداری نمایید . تهران ایزوگام با بهره از کارشناسان کاردان و با تجربه در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد .

بهترین قیمت ایزوگام 


  استفاده از بهترین نوع ایزوگام با در نظر گرفتن قیمت ایزوگام درجه یک برای انجام امور ایزوگام بسیار برای مصرف کننده مفید است. با استفاده از ایزوگام درجه یک و با کیفیت در امور ساختمان و انجام ایزولاسیون می توانید بهترین کیفیت و بهترین نوع عایق بندی را داشته باشید.

  همچنین این موضوع از لحاظ استحکام عایق و طول عمربالا تر در طولانی مدت به شدت برای مشتریان و مصرف کننده به صرفه می باشد. با انجام امور ایزولاسیون با استفاده از محصولات درجه یک می توانید با پرداخت هزینه ای نه چندان بیشتر نتیجه بهتری کسب نمائید.

  بهترین راه برای استفاده به صرفه و مناسب از این نوع ایزوگام درجه یک کمک گرفتن از افراد متخصص برای امور نصب آن است. در این صورت شما با داشتن اطمینان خاطر کامل از خود محصول و خدمات نصب به انجام امور در حوزه خرید و نصب ایزوگام خود مشغول می گردید.