درزگیری ایزوگام پشت بام


   درزگیری ایزوگام پشت بام : ایزوگام ها عایق های ضد نمی هستند که از قیر ، مواد نفتی و الیاف مصنوعی تشکیل شده اند و از آن ها در انواع کاربری ها مانند عایق کاری استخر ها ، داخل برخی وسایل ، ایزوله سازی پشت بام ها و… استفاده می شود. ایزوگام ها در طی گذر زمان و همچنین در پی حوادث طبیعی و غیر طبیعی می توانند دچار آسیب دیدگی و خرابی شوند . در این هنگام باید تعمیر شده  و یا آن ها را جایگزین کرد اما تعمیرات ایزوگام در صورتی که خرابی و آسیب دیدگی بیش از حد نبوده و بنای ساختمان نیزآسیب ندیده باشد انتخاب بهتری است.

  از انواع تعمیرات ایزوگام می توان به درزگیری ایزوگام پشت بام و تعمیر ایزوگام برآمده و یا از بین رفته اشاره نمود. ایزوگام در پشت بام گاهی نیاز به درزگیری دارد تا کناره های ایزوگام یا درز های کنار و بین آن ها ایزوله شده و از نفوذ آب یا هر چیز دیگری جلوگیری شود. بای درزگیری ایزوگام پشت بام نیاز به متخصصین و کسانی دئاریم که در این صنعت دانش و تجربه و مهارت داشته باشند و در کمترین زمان ممکن به بهترین نحو بتوانند درزگیری ایزوگام پشت بام را بدون صرف هزینه و همچنین وقت زیاد انجام داده و به اتمام برسانند.

درزگیری ایزوگام پشت بام

تعمیر ایزوگام پشت بام


  تعمیر عایق پشت بام یکی از انواع تعمیرات ایزوگام محسوب می شود که می توان آن را با استفاده از چسب های ایزوگامی گرم یا سرد و سایر چسب ها و همچنین روش های دیگر انجام داد ، البته روش ترمیم و درزگیری ایزوگام پشت بام کاملا وابسته به میزان خرابی و همچنین طول عمر ایزوگام می باشد. در ایزوگام های قدیمی تر ، محصول خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهد و با ترمیم آن ایزوگام جدید با کیفیت بسیار بالاتری به سطح قبلی میچسبد و باعث کیفیت بهتر و همچنین افزایش طول عمر ایزوگام می شود. همچنین اگر روش بکارگیری شده برای ترمیم و درزگیری مناسب نباشد ممکن است خرابی بیشتری ایجاد شود و باعث هزینه های بیشتری برای مشتریان نیز بشود.

  در فروشگاه تهران ایزوگام مشاورین ما با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله سطح مورد نظر ، میزان خرابی و… بهترین روش را برای ترمیم ایزوگام به شما پیشنهاد می کنند تا با صرف هزینه کمتر و صرفه جویی در زمان بهترین روش را برای تعمیرات خود انجام دهید و از ایجاد ضرر های بیشتر جلوگیری کنید . در فروشگاه تهران ایزوگام همواره با صرفه جویی در وقت و هزینه بهترین کیفیت را دریافت می کنید و همچنین بهترین خدمات نصیب مشتریان خواهد شد. به طوری که شما با اطمینان از فروشگاه و کارکنان و با خیالی آسوده از هزینه  و کیفیت می توانید کار خود را به فروشگاه تهران ایزوگام بسپارید تا در کار ایزوگام و تعمیرات آن به خصوص درزگیری ایزوگام پشت بام شما را راهنمایی کنند.