تعمیرات ایزوگام پشت بام


  تعمیرات ایزوگام پشت بام : ایزوگام ها عایق های ضد نمی هستند که از جنس الیاف شیشه و پلی آمید تشکیل شده اند و با پلیمر ها پوشش داده شده و با قیر تقویت می شوند . ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ آب ، مواد نفتی و… مورد استفاده  قرار می گیرند و از تیشو ، پلی استر و قیری که با پلیمر های مخصوص اصلاح شده تشکیل شده است. بیشترین مصرف ایزوگام ها برای سرویس های بهداشتی ، دیوار ، کف استخر ها ، داخل برخی وسایل ، پشت بام ها و… می باشد.

  ایزوگام های استفاده شده در سطوح بعد از مدتی دچار آسیب و خرابی می شوند مانند ایزوگام های نصب شده در پشت بام ها که به دلایل مختلفی مانند عوامل طبیعی برف و باران و تگرگ یا اشعه خورشید و گرمای زیاد دچار آسیب دیدگی می شوند. در این زمان نیازبه نصب ایزوگام جدید وجود ندارد و میتوان خدمات ایزوگام پشت بام را شروع کرد. با تعمیرات ایزوگام پشت بام می توان با صرف وقت و هزینه کمتر به بهترین نحو ممکن ایزوگام را ترمیم نمود و از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

تعمیرات ایزوگام پشت بام

نحوه ترمیم ایزوگام 


  شناخت نوع خرابی ایزوگام ها و طریقه تعمیرات و بهترین روش تعمیر با کمترین هزینه و زمان نیاز به متخصصین در این زمینه دارد تا بتوانند مشتریان را راهنمایی کنند که مناسب ترین راه را برای ترمیم ایزوگام و برگرداندن کیفیت اولیه آن انجام دهند.

  در فروشگاه تهران ایزوگام متخصصین حرفه ای در این حوزه می توانند بهترین نصب ایزوگام و همچنین تعمیر ایزوگام  بدون صرف هزینه های هنگفت و همچنین بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام دهند تا با اطمینان خاطر از انجام شدن به موقع و درست تعمیرات عایق رطوبتی پشت بام خود ترمیم ایزوگام را به این گروه بسپارید. جلب رضایت مشتریان و ارائه بهترین خدمات ایزوگام پشت بام و سایر سطوح از اهداف بزرگ این فروشگاه می باشد .