ترمیم فویل ایزوگام


  ترمیم فویل ایزوگام : ایزوگام ها عایق های ضد نمی هستند که متشکل شده از مواد نفتی و… می باشند . از ایزوگام ها برای ایزوله سازی سقف پشت بام ها ، داخل استخر ها و برخی وسایل ، کارهای ساختمانی و… استفاده می شود. ایزوگام ها در طی گذر زمان و بر اثر حوادث طبیعی مانند برف و باران ، تگرگ ، نور خورشید و… یا بر اثر ضربه و از این جمله اتفاقات دچار آسیب هایی می شوند. در پس خرابی های ایجاد شده بر سطح ایزوگام ها همواره تعویض آن گزینه مناسب نیست و گاهی با تعمیرات ساده می توان علاوه بر رفع آسیب ایجاد شده از هزینه های هنگفت نیز جلوگیری کرد.

  فویل یکی از مواد تشکیل دهنده ایزوگام است که قطر آن در حدود 14 الی 16 میکرون می باشد. این فویل ها بر روی ایزوگام نقش محافظ  را دارد که از آسیب های ناشی از برخی موارد مانند نور خورشید ، باران های اسیدی ، تگرگ و… جلوگیری می کند و نقش لایه محافظ ایزوگام را دارد. فویل های محافظ آلومینیوم از جنس آلومینیوم هستند که مهم ترین بخش تولید ایزوگام فویلدار می باشند که مخصوصا بیشترین کاربرد آن ها در پشت بام خانه ها که سطح ایزوگام در معرض مستقیم شرایط جوی و آفتاب می باشد استفاده می شوند.

ترمیم فویل ایزوگام

خاصیت فویل ایزوگام


  این فویل ها در هوای گرم تابستان موجب انعکاس نور خورشید و جلوگیری از شل شدگی و روان شدن ایزوگام نصب شده در محل مورد نظر می کنند. این فویل ها علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدگی ایزوگام در برابر عوامل طبیعی ، خوردگی و ساییدگی ، شرایط جوی و همچنین بالا بردن استقامت و طول عمر ایزوگام باعث جلوه زیباتر و زیبایی سطح ایزوگام نیز می شوند. برای ترمیم فویل ایزوگام شما نیازمند آن هستید تا تیم حرفه ای و متخصص در این زمینه را پیدا کرده تا از کیفیت کار آن ها اطمینان خاطر داشته باشید .

  در تعمیر فویل ایزوگام اگر کار به صورت حرفه ای و درست انجام نگردد موجب افزایش خرابی و بالا رفتن هزینه تعمیرات ایزوگام میگردد بدین جهت انتخاب اشخاص متخصص و حرفه ای در این زمینه جوانب احتیاط را برای مشتریان گرامی حاصل می کند. در فروشگاه تهران ایزوگام شما می توانید با اطمینان خاطر از خرید خود و نیز خدمات پس از فروش با صرف کمترین وقت و هزینه با قیمت مناسب به فکر رفع مشکلات تعمیر فویل عایق رطوبتی و نیز دیگر آسیب ها و تعمیرات باشید.