ترمیم ایزوگام با قیر


   ترمیم ایزوگام با قیر : ایزوگام یک عایق ضد آب متشکل از قیر و مواد نفتی و الیاف مصنوعی می باشد ، از این عایق ضد نم برای ایزولاسیون سقف گشت بام ها ، کف استخر ها ، حمام و توالت ، داخل برخی وسایل ، کارهای ساختمانی و… استفاده می شود. اما ایزوگام ها در برخی موارد دچار آسیب هایی می شوند یکی از روش های ترمیم این آسیب ها تعمیر ایزوگام به وسیله ی قیر می باشد.

   ایزوگام ها در طی گذر زمان توسط برخی حوادث طبیعی مانند برف و باران ، تگرگ ، آفتاب شدید و گرما و… و برخی حوادث غیر طبیعی دچار خرابی هایی مانند پارگی ، سوراخ شدگی ، بلند شدگی و حتی کشیدگی و… بشوند.

  در این زمان به جای تعویض ایزوگام و انجام دوباره مراحل می توان  با کمک ترمیم بخش یا بخش های آسیب دیده با کاهش هزینه ها و اتلاف نکردن وقت به راحتی آسیب های ایزوگام را تعمیر و ترمیم نمود تا مشکلات و آسیب ها برطرف شوند. یکی از این روش ها ترمیم عایق رطوبتی با استفاده از قیر است ، قیر یکی از مواد تشکیل دهنده ایزوگام است و همچنیین ضد آب نیز می باشد. 

ترمیم ایزوگام با قیر

تعمیر و درزگیری ایزوگام


  برای انجام تعمیر عایق رطوبتی با استفاده از قیر باید قیر مناسب با توجه به نوع ایزوگام و همچنین آب و هوای منطقه ای که ایزوگام در آن نصب شده انتخاب شود. این فرایند علاوه بر کمک به کاهش هزینه های و انجام کار در مدت کوتاه باعث نی شود تا ایزوگام ما به راحتی تعمیر شده و کارایی سابق را داشته باشد ، یعنی با ترمیم به راحتی می توان عایق را به حالت اوللیه برگرداند.

   فروشگاه تهران ایزوگام با انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و سابقه طولانی در امر نصب ایزوگام و تعمیرات ایزوگام بوسیله ی قیر توانسته با کسب رضایت مشتریان گرامی در برابر رقیبان خود جایگاه ویژه ای کسب کند. همچنین فروشگاه تهران ایزوگام به کمک متخصصین حرفه ای و با تجربه خود باعث شده تا مشتریان با اطمینان خاططر کار خود را به این فروشگاه بسپارند.