ایزوگام دیوار حمام


   ایزوگام ها محصولاتی هستند که از آن ها برای ایزوگام دیوار حمام ، سقف پشت بام ها ، داخل استخر ها و… استفاده می گردد. این ترکیب متشکل از موادی مانند قیر ، الیاف مصنوعی و مشتقات نفتی جهت تولید یک لایه ضد نم و محافظ روی سطح می باشد.

  ایزوگام عایقی ضد آب است که کاربرد های بسیاری دارد و مهم ترین کاربرد آن در انجام امور ساختمانی و ایزولاسیون و عایق بندی است. انتخاب نوع ایزوگام مناسب با نیاز و نوع روش انجام عملیات ایزوگام بسیار اهمیت زیادی داشته و برای مشتریان قابل تامل بوده و نیاز است.

  اما انتخاب نوع ایزوگام مناسب برای مثال در کار ایزوگام دیوار حمام یا سایر کاربری ها نیازمند انجام تحقیقات زیاد و شناخت نوع سطح است. همچنین آب و هوای منطقه و محل قرار گیری ایزوگام در انتخاب نوع ایزوگام و تخمین طول عمر ایزوگام در آن منطقه نقش بزرگی دارند.

ایزوگام دیوار حمام

قیرگونی حمام


  اینکه بخواهیم بدون انجام تحقیقات و گرفتن اطلاعات از مشاورین ایزوگام را خریداری کرده و کار را شروع کنیم تنها باعث آسیب و ضرر است. ایجاد آسیب یا بروز خرابی در ایزوگام ها می تواند باعث افزایش هزینه ها شود و ضرر های زیادی را به مشتری ها محتمل شود.

  انتخاب فروشگاهی که علاوه بر پیشنهاد بهترین نوع ایزوگام دیوار حمام یا سایر سطوح لیست قیمت ایزوگام مناسبی داشته باشد برای مشتریان و مصرف کننده مهم است. در این میان انجام خدمات نصب ایزوگام ها و تعمیرات مربطو به ایزوگام باعث آؤامش خاطر مشتریان عزیز و گرامی در این موارد می باشد.

  فروشگاه تهران ایزوگام با داشتن سابقه ای طولانی در امر ایزوگام و قیرگونی همواره بهترین انتخاب برای مشتریان بوده تا بهترین نتیجه را داشته باشند. این مجموعه همواره تلاش کرده تا با ارائه بهترین خدمات ممکن در این حوزه رضایت مشتریان و اطمینان آن ها را بدین شکل جلب نماید.