انواع روکش ایزوگام


  انتخاب انواع روکش ایزوگام و شناختمناسب ترین نوع آن در جهت نیاز کاربری ما می تواند به بهتر شدن و افزایش کیفیت ایزوگام کمک کند. ایزوگام ها محصولاتی هستند که متشکل از قیر ، مواد نفتی و الیاف مصنوعی هستند که باعث ایجاد یک لایه محافظ ضد آب می شوند.

  از این عاق محافظ در سقف پشت بام ها ، داخل استخر ها ، داخل برخی وسایل ، کارهای ساختمانی و… می توان استفاده نمود. ایزولاسیون با ایزوگام ها از نفوذ آب ، نم و مشتقات نفتی جلوگیری می کند و بر روی سطوح موجب افزایش طول عمر می شود.

  انواع روکش ایزوگام عبارت اند از فویلدار ، ساده ، پودری و طرح دار که متناسب با نیاز و آب و هوا انتخاب می گردند. انجام ایزوگام در مکان های مختلف باعث می شود تا علاوه بر ایزولاسیون و افزایش طول عمر سطوح از هزینه های احتمالی نیز جلوگیری شود

انواع روکش ایزوگام

انجام روکش ایزوگام


  برای مثال از عوامل صدمه زننده به بنای ساختمان یا سطح و نشتی دادن سطوح با انجام ایزوگام جلوگیری شده و نتایج بهتری نیز دارد. این عوامل آسیب زننده ممکن است به خود ایزوگام آسیب بزنند که در این میان انجام عملیات ترمیم و تعمیر ایزوگام ها انجام می گردد.

  انتخاب مجموعه ای با سابقه در این امور که بهترین نوع ایزوگام را با بهترین قیمت و کیفیت به شما معرفی نماید بسیار مهم است. فروشگاهی که با ارائه انواع ایزوگام و همچنین انواع روکش ایزوگام نیاز شما را در مرحله بتواند رفع کند برای مشتری بسیار حائذ اهمنیت است.

  فروشگاه تهران ایزوگام با در نظر گرفتن نیاز مشتریان عزیز و مصرف کنندگان همواره آماده ارائه بهترین محصولات در امر ایزوگام و قیرگونی می باشد. این فروشگاه با سابقه طولانی همواره در امر انجام امور ایزوگام ، ترمیم آن و فروش ایزوگام بهترین انتخاب برای همه مشتریان عزیز خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت ایزوگام با ما تماس بگیرید .