انواع ایزوگام دلیجان


  انواع ایزوگام دلیجان : ایزوگام ترکیبی از قیر مواد نفتی و الیاف مصنوعی است که بیشتر در کار ساختمان کاربرد دارد. در واقع ایزوگام عایقی ضد نم برای پوشاندن سقف پشت بام ها ، داخل برخی وسایل ، کف استخر ها و… می باشد که جهت جلوگیری از نفوذ آب ، مواد نفتی و… استفاده می شود. همچنین این عایق ضد آب باعث میشود تا از وارد شدن هزینه های زیاد به بدنه ساختمان جلوگیری شود و باعث بالا رفتن عمر ساختمان نیز میشود.

  ایزوگام ها در انواع مختلف و بر اساس نیاز مشتریان دسته بندی می شود تا انتخاب آن با توجه به نیاز آسان تر باشد مانندایزوگام تک لایه ودولایه ، عایق های دمیده و پلیمری ، همراه با روکش آلومینیوم یا سنگ ریزه و… . در زمانی که صحبت از عایق رطوبتی و ایزوگام می شود اولین نامی که توجه مشتریان را جلب می کند ایزوگام دلیجان است.

انواع ایزوگام دلیجان

بهترین ایزوگام دلیجان


ایزوگام دلیجان بهترین کیفیت را با مصرف قیر پلیمری دارد و این برند به جای تیشو و پلی استر از مواد ضایعاتی در محصولات خود استفاده نمی کند به همین سبب کیفیت بالایی دارد. و همچنین در انواع مختلف تک لایه ، دو لایه و سه لایه در بازار یافت می شود. این عایق به تنهایی میتواند برای ایزوله سازی بخش های مختلف ساختمان و مصارف دیگری همچون مرغداری ها ، تونل ها ، در فرودگاه ، کف استخر و… استفاده شود.

میتوان گفت در بین انواع ایزوگام ، ایزوگام دلیجان به سبب عمر بالا و کیفیت مناسب آن برای ایزوگام پشت بام و… رایج تر است. شرکت ایران ایزوگام با درنظر گرفتن تمام استاندارد ها و سابقه طولانی در این حوزه می تواند بهترین انتخاب برای مشتریان باشد تا با اطمینان از کیفیت محصول عایق کاری های مورد نیاز خود را انجام دهند.